مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آبان 1398 ساعت 16:302019-11-14سياسي

خبرخوب| از سخنان امیدوار کننده امام جمعه انقلابی تا افزایش تولید طلای سرخ در قزوین


سخنان امیدوار کننده امام جمعه انقلابی و مردمی قزوین در سیمای ملی و برنامه ثریا در مقابله با فساد و پرونده هفت سنگان، قهرمانی تنیس باز قزوینی و افزایش کشت و تولید طلای سرخ در قزوین مهم ترین اخبار خوب منتشر شده در رسانه های استان در هفته گذشته بودند.

- خبرخوب از سخنان امیدوار کننده امام جمعه انقلابی تا افزایش تولید طلای سرخ در قزوین سخنان امیدوار کننده امام جمعه انقلابی و مردمی قزوین در سیمای ملی و برنامه ثریا در مقابله با فساد و پرونده هفت سنگان، قهرمانی تنیس باز قزوینی و افزایش کشت و تولید طلای سرخ در قزوین مهم ترین اخبار خوب منتشر شده در رسانه های استان در هفته گذشته بودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، در هفته گذشته اخبار خوب فراوانی در رسانه های استان قزوین منتشر شد که خبرگزاری فارس با هدف افزایش روحیهٔ نشاط و امید در همشهریان عزیز، اقدام به جمع آوری این اخبار در یک گزارش نموده است.

اخبار خوب، مفید و امیدبخشی که شاید در میان انبوه خبرهای دیگر به خوبی دیده نشده باشند.

  سخنان امیدوار کننده امام جمعهٔ قزوین در مقابله با فساد در رسانهٔ ملی پایگاه خبری تحلیلی صبح قزوین با انتشار خبر حضور امام جمعهٔ انقلابی قزوین در برنامهٔ ثریا، از سخنان وی در زمینهٔ زمین خواری هفت سنگان در رسانهٔ ملی ابراز خشنودی و رضایت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرخوب| از سخنان امیدوار کننده امام جمعه انقلابی تا افزایش تولید طلای سرخ در قزوین

خبرخوب| از سخنان امیدوار کننده امام جمعه انقلابی تا افزایش تولید طلای سرخ در قزوین